Sunday, November 01, 2009

sunway lagoon

lama gila tak pergi, akhirnya peluang datang! tiket orang nak bagi free kan, pergilh. tak payah sibuk2 keluarkan duit. *padahal ayah yg bayarkn.(standardlh)

tp rasanya cuti nih la paling bermakna. cuti 2 hari, tapi pengisian sgt bermakna. yelah, cuti nih je dapat pergi...

jogging dekat tasik, lepas tuh makan abc & rojak dowh. feveret!!

lepas tuh makan chicken chop & terbeli mangga epal *bygkan mulut tgh berair

then nak pergi sunway lagoon
maybe aku pun patut enjoy cuti nih, mane taknya. dah selama duduk dekat kmb, selama tuhlah aku tak tengok movie, baca novel, or rilek2 melainkan tidur. nak2 exam nak dekat. takottt. tp insyaallah, aku dah tak nak fikir pasal placement. aku nak fikir untuk belajar jer. mood aku untuk study gila2 insyaallah akan datang ble aku jejak ke kmb! Amin.

lgpun, raya haji nanti aku tak balik kot. fmly nak balik kelantan, but aku rasa takpe kot kalau berkorban hari raya korban untuk belajar. lgpun bukan aku sorg berhasrat nak stay, ramai kot.

since raya tak sempat sangat nak upload picture, so aku tarok je untuk post kali nih.

* paling tengah maksudnya paling hensem


* bersama menempuh maut

1 comment:

Anonymous said...

ouh pak cik! nk pegi x ajk eyh... kentot tol... =P have funn!!!