Thursday, December 24, 2009

Digi Broadband

untuk pengetahuan semua, fariz zaidi masih ada di dunia. saya tahu ramai yang tertunggu-tunggu. tapi kami masih lagi dalam minggu berbulan madu. kalau tertanya-tanya dengan siapa, silakan baca post yang lepas. cari sampai dapat. jadi dah 2 hari saya di kelantan. ye, kelantan. jangan risau dengan keadaan saya. cuaca di sini elok. cerah sepanjang masa. tiada banjir, tiada kilat dan tiada haiwan dari zoo yang berjaya menjejaki saya di sini.

sepanjang hari semalam saya duduk di dalam kereta. saya bosan. 8 jam perjalanan. tapi saya dihidangkan dengan burger mcd. serta sup tulang. saya suka, hujan2 gerimis sedut sup. ahhh

harinih tak ubah, rasa mcm bosan, tp alhamdulillah lagak wasangka dh nak smpai ke penghujung. tak sangka pulak kota bharu nih bagus, bukn sebab ap, ade linelah untuk digi broadband! tp bru malam nih perasan. kalaw thu dr pg td, konfem dok menghadap komputer 24 hours-non-stop. okay bus rapidkl pon asyik tersekat2 amik penumpang.

and baru je ada yang panggil sy, ajak sy pergi kbmall. mula2 igt nak beli kamera 399. last2 799. manusia, mmg plan je, tuhan dah tentukan. saya pn okay je, tak lama lg nak pergi pushing boundary, bole gne. actually mayb nih kamera ketiga kot. yg first hilang, second rosak & nih just untuk spare..

and ade stu cerita, tadi masa jalan2, adalah stop dkat kfc. but then now pkul 10.15 dah n kfc tutup pkul 10.30. so ktorg orderlh ayam for my grandpa, ke-71. then org tuh kte ayam tak masak dah, so ayah sy pon mintak semua ayam yg ada mcm order dekat kedai mamak. aku tak leh tahan tergelak3. then ad plak pekerja kfc tuh kte nak satu ayam bawak balik, ayah sy nyampuk lg, "dah2, orang lain makan lain kali, esok krismas, amek la brape byk nak". pekerja2 tuh pun gelak. so sy pun mcm perasan knape ak mcm nih, rupanya bapak borek anak rintik.

okay, geli jugak guna saya. haha ((;. I nak continue berbulan mandu okay. esok 8 hours journey lg to shah alam.

salam

1 comment:

so.enzyme said...

bulan madu la sgt ye