Wednesday, September 23, 2009

raya tak habis lagi

tak rugi pergi beraya rumah doktor
duit kasik nak merah je ;)

sukalah,
takde ke kawan2 aku anak doktor ?

aku tak nak Dr Ph.D
ak nak Doktor medicine..

ajak ar aku dtg beraya,
puhleasssee..

ok, ngada2

tp siyes,
aku dtg kalau bg rm10
*mata duitan

ah, x kre
raya nih je boleh mintak duit,
bolehlah merasa jd mcm minx sedekah
lain bulan boleh ke hah?

so x nyesal jgak ak amek course medic
at least ramai la jgak anak2 korg
dpt merasa duit raya warna merah

ini x, merah besenye family terdekt je
lainlah kalau korg mmg fmly berada thp cipan

ak x,
bese2 je

okay2, nanti ada masa bce lg
aku nak blah..

*x dpt makan colek!!! geram

8 comments:

sarah_liyana said...

sedapnya colek..huuu
nnt bleh la aku bawak anak aku beraya rumah ko..huuu~

A. Passuello said...

colek? gila ko buat aku cair mulut.

haha. nti ank ko gi umah aku, ank ak gi umh ko, sm2 bg duit merah oky.

arlina said...

nanti anak kau pun aku kasi duit merah jugak. haha.

armyrule.juraimy said...

mari make colek d bachok !! mari raya umoh aku.. =)

humbleServant said...

gapo colek tuh?

fariza said...

nnt ak bwk ank ak g beraye umah ko..
boley collect lebey sket..
hehe..

malyna said...

ngee~ slmt ari raye..
btol la..yg merah kt umah dokter..
haha..

*suke mkn colek? kui3

Gadis2SeksiSeanteroMalaya said...

maaf zahir dan batin...