Sunday, October 25, 2009

house meeting

yeah. ini kali kedua aku join house meeting. dahlah aku tak join game, dtg meeting nih plak dok online. haha, ikut suka aku lah kn. tp yang best, ak dpt online. wohoo.

alhamdulillah, hidup mcm makin okay. tak bz sgt,tp taklah rilex sgt. yg penting, minggu depan aku nak balik. huho.. balik, cool x ? dpt online puas2. enjoy.

yang paling best, td pg aku minx mirol beli kfc, tp b4 dia blk dr alamanda, rumate kesygn ak bwk blk kfc jgak. ya allah, aku mkn 4 ketul dowh termasuk dgn yg amirol bwk blk tuh. dah ar lepas tuh ds offer ayam goreng tepung jgak. nak termuntah plak makan malam. ish3/

rezeki kalaw nk dtg mmg tak kira masa. so kne prepare je.

one more thing. aku sedih jgak, ada org kena halau dari rumah. lepas tuh dia tak balik2. salah spe? takkan nak salahkan org yg halau ? tp budak yg kne halau tuh sgt nakal. tp sgt sedihla. walaupn aku x brape ske, tp still sedih weh... korang doakan la yg terbaik untuk si dia. amin.

No comments: