Saturday, October 03, 2009

Volunteer & Open House


eh, hari nih mmg sgt best. waktu bdak2 kmb year 1 join team building, ktorg satu bas enjoy buat kerja sukarela. syiok beb. sepatutnya 40 org join, tp bdak kelas aku dua org tak join, sebab ap ? tertinggal bas! haha, agak kesian ar, tp takdir kot. *sorry ek weh, tak dpt nak nolong

then kaw thu? kerja sukarela ap yg best ???

first :
pergi pg balik tengah hr! (budak team building sampai pkul 6)

second :
igt kerja byk, tp just tanam pokok. aku tanam 3 je kot. sikit gila. kalu nk banding dgn kerja bumi hijau kt kmb tuh, yg dekat sini senang gila dowh! tanah lembut, semua ada.

third :
dapat makan minum free! kfc, yakult, ribena & oligo coco. ade jgak satu jus tuh, bt tak famous, so x hafal nama dia. haha. yg penting sbab team ak habis cpt, ktorg trus amek byk2. sampai ade yg tak sempt!! haha, ksian kt diorg. tp nk buat cmne, nseb bdn.

after habis dkat paya indah wetland, ktorg balik & aku siap2 utk balik rmah. dats y boleh online nih, kalau tak, haram!! aku pnye smgt blk just tuk brye rmah bos ayh ak. so trpkse naik bas, erl & ktm. gila lama shial, 3 jam!

tp ak x kesah, sebab pg rmah bos ayh aku, dpt mkn sedap2 gila babeng. lpas tuh duit ry rm5o!! haha, kalah doktor. dlu doktor bg ak rm10 je, nih ak dpt rm50 dr bussiness man. siryes lpas habes blaja medic, aku buat bisnes jual mayat (black market)

gila tak gila ayah ak citer pasal bos die. kaya nk mampus, anak dua je. bygkn ayh ak kaya mcm dia. pergh, xde nye ak nak pegi dok kmb tuh. trus fly lah agaknya. *berangan shial

1 comment:

fariza hani said...

black market??
jual mayat??
jom..kite jd business partner..
muahahaha..