Friday, February 04, 2011

Lagi Lagi Zoo Negara

Assalamualaikum,

monyetmonyet, lembulembu, apa khabar? sihat sejahtera yeee membaca blog nih. harinih bapak gua tibatiba ajak gua pergi National Zoo. saja nak buat jenjalan adik gua, dulu umur dia tak silap tiga tahun, now kali kedua dia pergi, umur tujuh tahun.

gua pulak tahun nih and tahun lepas dah empat kali pergi, pergi as volunteer lah. jaga harimau, beruang, monyet, and zirafah. and harinih gua pergi jumpa pulak budak kmb yang pergi buat volunteer.

'Haziah' if gua tak silap nama dia, pergi dengan adikberadik dia. almaklum, orang dok sabah sarawak and tak balik cuticuti pendek, pergi zoo jelah buat kerja amal. bagus betul aktiviti diorang.

gua mase 2007 pergi tujuh adik beradik plus dua parent naik kereta wira je.sempit bukan main lagi, tapi sumbatsumbat je macam sardin. gua kalau boleh nak proposed proton untuk masukkan family gua dalam tv. promote kereta wira pun boleh jadi kereta mpv. tapi now dah terlambat, sebab dah ade proton exora.

kali nih gua and family naiklah kereta baru sikit, walaupun tak seberapakan, atleast taklah sekecik dulu. huish.
papepon tabik spring dekat kereta wira bapak gua yang telah berjaya membesarkan gua selama sebelas tahun, bawak gua pergi terendak, tun ghafar baba and balik kampung dekat kelantan. perghh, banyak jasa tuh.

































this what we call 'BABI'






1 comment:

Q said...

rindu nak pergi zoo. buat cas lagiii.heee (: