Sunday, July 10, 2011

readers yang hensem, cantik ! thanks a lot (:

Salam,

kabare readers yang same hensem macam akuu ? haha. i'm so happy peeps. korang sume dah doaaakn kejayaan aku dekat ib. after two years hidup dekat ib, plus caci maki yang aku luaahkan, plus sokongan korang untuk aku terus mencaci maki orang dalam belog nih, plus aku tiba-tiba insaf tanak caci maki and akhirnya ....

AKU SURVIVE IB SEBAB KORANG ! (alhamdulillaaaah)

okay, nih nak citer sikit nih, IB dapat 39 (: and shockingly theory of knowledge dapat A. aku rasa cikgu pun mesti terkejut gila babeng plus diorang mesti akan cuba report dekat IB sebab aku tak layaak. hahaha.

afterall, result nih sebenarnya agak miracle, rezeki yang allah bagi, and boleh ditarik bila-bila mase. tak pernah sebelum nih dapat 39, but this time allah tunjukkan kuasa (: Alhamdulillah.

so for me, it's a matter of working hard and struggle untuk ape-ape pun yang kte buat, whether dapat result cemerlang or tak, thats another thing.

and agaaaain, thanks reader yang hebat-hebat sebab aku dapat masuk Newcastle University of Australia (: finally kan. banyak kot hikmah-hikmah tak dapat IUMC, PMC and Otago. And aku rasa semua nih rancangan Allah supayaaa aku dapat practise interview dengan tiga university before pergi interview Newcastle.

again, thanks my friends. my life in kmb memang akan jadi kenangan, and kalau boleh nak cari penulis buku yang bolehhh buat cerpen ke, novel ke pasal aku. haha

5 comments:

maxman said...

tahniah2!1 kau fly oz bile weh? thn dpn ke thn ni gak?

FarhanaBekeri said...

Congratulations!
nnti boleh main dgn koala! =)))

Nur Atikah said...

Congratulations, you made the dream comes true. All the best in Newcastle later. :) Btw bila fly ?

- said...

tahniah pariz.. h0h0

mufazai said...

shikin: fly thn depan, insyaallah. mengganggurlaaaah tujuh bulan nih.

FarhanaBekeri: koalaaaa panggang satu !

Nut Atikah: Thanks a lot, insyaallah February 2011

Tfkshhrl: bestnye kau ireland T.Y