Thursday, August 25, 2011

jangan nak main tuduh-tuduh !

S a l a m  r e a d e r s (:
   
mung ade pernah kene tuduh, maksud gua kena tuduh meliwat, dituduh pakai tudung *maksud gua tudung salji*, dituduh pakai seluar dalam *ehh, ada masalah ke -.-"* dan macam-macam lagi. 

ceh, tajuk tanak tak matang lagi. gua bukan ape, baru-baru nih, ade sorang kakak gua ni kena tuduh macam-macam. perempuan simpanan, perempuan berwajah wanita, perempuan berhidung dan macam-macam, gua panas ! gua panas ! *ini bukan cerita sebenar*

cerita kakak gua cam gini, ada satu hari tuh *perlu ke, dah macam buat essay darjah satu* kakak gua tolong buat kerja tempat kawan dia (dalam officelaah) sebab kawan kakak gua MC. esoknya, kawan kakak gua yang laki tuh dok tertanya-tanya kakak gua samada nampak atau tak broadband dia. bukan apa, broadband dia hilang. gua tak kisah lagi nak tanya, tapi brader tuh dok tanya kakak gua dua kali, tiga kali, empat kali pasal broadband. ceh, nampak sangat dok syak kakak gua mencuri. (btw, kakak gua baru masuk kerja dua minggu)

panas la hati gua, bila dia cerita, itu baru gua, belum kakak gua. ada ke patut tanya banyak-banyak kali, macamlah keluarga gua nih lahirkan pencuri-pencuri berkaliber. kalau curi juta-juta tak ape lah jugak, inikan setakat modem RM49 aje, aduh, tak senonoh bai.
malam tuh, waktu kakak gua storey, kakak gua yang lain (sister) pun emo sekalilaah, yang sister gua nih soh kakak gua habaq dekat brader tuh, bapak kiterrrr (gedik sikit perempuan) boleh beli 10 ganti balik ! and cakap bapak kiterrrrrrr (gedik gile) kerja *********** ! cehh, amek kauuu, baru tahu sape kite.

ceh, itu je nak storey-de-marry. bukan ape, tak baik main tuduh-tuduh ! nak tuduh takpe, tapi senyap-senyaplaah. orang bukan kemain tolong buat kerja dia, dia tuduh kita macam-macam. aduuh, respectlaah sikit dudde.


No comments: