Wednesday, July 01, 2009

Hidup Di KMB

Oh yeah!
now aku memang dekat KMB
bukak guna komputer lama
sangat lenbap (for surelah)

then takda masa nak menaip blog nih
banyak benda best nak share, tapi
apakan daya, internet connection lembap
nak mampus, biasalah...

budak-budak kat sini tak nak genius lagi,
aku pun rasa tercabar..

tengok je bdak-bdak nampak macam extreme..
tapi malam-malam pergi LRC
belajar!! gila hebat ? memang hebat..

aku respect dowh,
and sini memang kne apply
" don't judge a book by its cover"

budak nampak sempoi, tapi hebat
aku nih hati dah rasa tercabar
tapi nak buat camana..
aku tak pandai.. nak skor kne struggle.
tp budak2 nih, baca skali terus hafal.

aku baca 10 kali x tentu ;agi hafal..

thats all..
lain kali citer lagi

12 comments:

shahkang said...

salam fariz
online kt mana ni? cikgu semua ok ka?

Norain Ishak said...

haha..dont jugde a book by its cover..
pape pon,all de best..usaha,usaha dan teruskan usaha to be the best among the best..

Anonymous said...

owh...
hmm,,
xpe2..kalo cmtuh..
ko xyah nk sbuk2 org len..
org len bce skli trus hfl ke ape ke..
yg pnting diri ko tuh..

Lady Shukriyah said...

wow. dats a bomb! btw. tade wifi ke kt d bes ib skool 2? so odd!

relax said...

hehehe toksah kira org yang penting kita berusaha :)

blubb155 said...

tak boleh bla !!! hahahahaha
no comment !

fariza hani said...

cabaran itu bgs..
buat kite mara ke dpn..

ko bolEY!

adib arifin said...

eleh
ye je la 2 x pandai
ko pon genius jugak bha...
hehe
kem slam mole ngn pqa eh n dak2 tgb len

malyna said...

hahah~ abg fariz...congrats arh eh...smoge bahgie..teroskan perjuangan...tgbians buleyh!!!!

ade kenai sumone name muhd shah from mrsm merbok? if ade, smpikan slm..samegoes to him..wish him gud luck eh..(smpat plak lg...sowi!)

arlina said...

weh, i rase ape yg u rase dowh. hoho

crixerity said...

ahahahaaa..poyo ar ko...
aku tau ko pun gempak..yeye je..
:p

ni nama dia self denial ni..
:)

cann said...

alah, students ON..lame2 momentum konpem turun..haha~