Saturday, September 11, 2010

sedar diri sikit ~

aku betul-betul tak sangka yang post aku dah buatkan one of my friend yang aku selalu bertegur sapa and anggap sifu dah marah dekat aku. memang betul-betul sedih, tapi aku tahu aku salah and betul-betul salah.

tapi, ada satu dua ayat aku yang kau tak faham. (aku harap kau baca). aku tahu memang salah aku untuk cakap yang pasal christmas tuh, tapi aku ada cakap yang tak semua orang post dekat fb pasal status. so maksud aku nak cakap dekat sini is "tak semua maksud orang akan post dekat status diorang tentang maksud hari raya bagi mereka becoz terlampau bnyk defiinition raya bagi setiap individu".

tapi, takpelah. benda dah berlalu. aku kena sedar. aku mungkin kena delete kebanyakan post-post aku. thanks for ur reminder.

2 comments:

cann said...

Ade hikmah disebalik sume perkara~

aSf said...

jangan risau..aku tak terase hati dah..aku tarik balik sume kate2 aku..aku still respect ko macam dulu...small matter..aku pun overreacted an aku pun mintak maaf gak :) chill