Thursday, September 09, 2010

Selamat Hari Raya (;

**edited. sorry

so selamat hari raya maaf zahir dan batin aku ucapkan kepada suluruh pembaca blog ini (; walaupun kita mungkin tak pernah jumpa, tapi insyaallah, satu hari kita akan berjumpa.

sebenarnya bila cakap pasal kenal-kenal dengan manusia nih, i'm one type of person yang kalau boleh semua orang aku nak kenal. cuma i have one problem, i dont know how to start and another thing is that diorang nih nak ke kenal ngan kita. haha, itulah problem nye.

so maybe thats what make me nak jadi doktor kot. kalau orang zaman sekarang, ble main facebook pon dah dikira bersosial, haprakkk.. manada macam tuh. one thing yang aku sangat suka sebenarnya bila join usrah. because memang betol-betol buat kita rapat. tapi, aku tak suka bila time aku kena tanya, coz aku tak reti nak menjawab. and harituh ada join budak-budak nih pergi makan iftar ramai-ramai dekat ukm. memang bestlah, jumpa senior-senior medic yang sangat baik, tapi sebab aku tak masuk pun lagi bidang medic, so tak boleh nak cakap apa. rasa diri nih banyak sangat kekurangan.

so apa lagi, raya nih marilah kita berkenalan antara satu sama lain sambil bermaaf-maafan sebab selama nih tak pernah nak try tanya nama, tempat tinggal dan lain-lain. pergi shopping mall macam kb mall ke, tesco ke, bagi je salam kat orang yang korang jumpa. then salam-salam. ahaha, tak ke menarik suasana macam tuh ? (aku takkan buat benda nih)

1 comment:

FaizRodzi said...

salam aidilfitri.
taqabbalallahu minna wa minkum.
Kullu ‘am, wa antum bi khair.