Saturday, April 10, 2010

its pain ;(

i never thought it will turn out like this. (speaking sikit). mula2 ingat nak suruh doktor main tampl-tampal je, tapi dia buat gigi aku lg berlobang. and at one point tuh, sakit gila. bukan aku kena penyakit gila, tapi sakit. tp fine lah, aku ckp kt doktor, sakit. die pun suruh rilek. then die pon mainlah tampal2. lepas dah siap, amek ubat. die kasi ubat tahan sakit (paracetamol). then bayar rm50-mahal gila, dh lme tak pergi klinik gigi. tp aku dok fikir, apsal lak die kasik ubat tahan sakit, coz tak sakit dah... tp ble keluar je dari klinik tuh, sakit tiba2 datang! pergh, tak tahan doh. rasa macam baiki gigi tapi jadi lagi teruk. sampai sekarang still rasa sakit. sabar je la.

btw, nak cerita skit, eventhough dah 10 tahun lebih tak pergi klinik tuh, dr veejay still kenal aku ;) sweet kan ? haha. memanglah pelanggan setia.

No comments: