Friday, April 09, 2010

seminggu bercuti ;)

salam. dah hampir seminggu tak menulis. bukan sebab sibuk, tapi ada masalah hidung. tak fahamlah tuh (*ditujukan khas kpd cik arina ;) main-main okay! minggu nih actualy terkena sumpahan resdung, mata berair, hidung gatal, diri sendiri memang dah dari dulu gatal-gatal. entah macam mana, tetiba je nak rajin-cuci kipas, lepastuh esoknya terkena sumpahan kipas. so thats why jadi resudng untuk seminggu lamanya. kalaulah resdung seminggu same macam datang bulan, tak payah aku sembahyang. haha. tapi nih maknanya aku kena mintak bantuan Illahi.

Hidup nih penuh dugaan, dengan resdungnya, dan terus affect kerja-kerja lain. tutorial math tak siap2. and kerja makinlah bertambah. minggu nih rasa nak balik (but now mmg akan balik) nak pergi cari ubat resdung, and nak tampal gigi. asyik2, lepas makan ada sumthing dekat celah gigi. lepastuh apelagi, buat kerja tak senonoh la aku, korek gigi guna pen! haha. harap2 classmate tak perasan. tapi korang jangan risau, minggu depan aku tak buat dah. actually dah lama gila tak kena penyakit gigi nih, about 12 tahun dah. tiba2 datang pulak, sabar je lah.

then dis week pon busy jugak dengan MPAC (Malaysia Performing Arts Club). nama kelab tak boleh blah. jangan ingat aku menari ek, yang lembut2, ish3. kelab nih untuk drama je. dis tyme aku jadi "MACAM" director. b4 dis dah dua performance aku berlakon, bosan pulak dok atas pentas. btw, practise kali nih untuk hari guru. soon. so memang aku agak cuak, as a director, kononye. aku tak banyak bagi idea, tp bila nak terima idea tuh susah sgt. ahli2 group pn skejap ad, skejap takde, tp makin lme diorg makin mengerti.. *ayat endon plak. so sejeak dua tiga hari nih, ramai jugak la yg dtg.

another thing is, i was choosen to be in Fish4Life. hoho, aku dah jadi ikan, mksudnya, bertambah2la kerja lepas nih. n i was placed in documentation part which i need to do more wrinting thinggy! o.m.g ini sgt susah memandangkn english aku sucks. tp takpe, Allah dah tetapkan, maybe lepas nih i can improve u noe! haha. n member2 aku ad gak yg pelik, asal aku membusykn diri lg. n aku sendiri tak thu nk jawab ap.

about ip. aku tak sure, tp aku dah jauh dr ip. hati aku bukan pd ip lg. mungkin sebab konflik dulu kala, (konflik dlm diri) someone pls bring me back to ip! tonite ad ip farewell party, aku tak sure ap perasaan ak, skrg rse mcm sgt hipokrit. aku rasa sgt teruk, tk berguna. tp tk thu kenapa. mungkin after wht the president said. sorry kalau ad ip yg mmbce. dlu pernah aku bgtau presidn, n then after a few few few week, die pon ckp la pasal problems nih, n aku rasa aku terkena blk, n aku rasa bodo sbab ak luahkan ttg konflik yg ak alami dlu. n noe, aku seriously tk byk buat kerja, n aku pun malas nk tnye or sponsor diri. sbab if aku malas, ad sorg je lg yg plg malas. bukan malas lah, but tak byk sponsor diri jugak. tp takpe, aku rasa benda nih dah nk berakhir, now i just wanted to concentrate to noe them more and more. so that boleh pulih hubungan ktorg. hopefully! :)


5 comments:

Anonymous said...

hahahahaha.. 2 larh... hidung u terkejut y u suddenly bajet rajin... aishhhhh..haahahaah...

mufazai said...

hahah, itu bru bajet rajin,
kalau betul2 rajin silap ari bulan terus hidung parkingson

Arina said...

mngadaaaaaaaaaaanyee!! sampai dlm blog punn nak knekn org.
owww slama ni btolla tanggapan aku. kau terjolok2 gigi. HAHAHA.
xdela memain je.

mufazai said...

haha, arina. baik kaw ckp kaw x anggap mcm tuh! kalau tak ak tak nak balik kmb dah! haha

C said...

arina.. anggap shja begitu..




*hny memandang dri jauh*