Friday, August 07, 2009

fine, fine, cepatlah!

argh, cepat betul!
kenapa tiba-tiba cepat ?

hari ini jumaat,
esok & lusa

kembali ba**

dulu bosan,
tak tahu nak buat apa
duduk rumah homework tak buat
bersih rumah pun sikit saja

tapi sekarang tercari-cari masa misteri
bila lagi nak free ?

lepas nih dekat km(ba**)
sibuk sepanjang hari
entah apa nak disibukkan
semua duniawi

oh yeah, di km(ba**)
jadilah diri sendiri

tak perlu risau orang nak kata apa
kita, salah

aku adalah aku

ada siapa yang tak berminat dengan aku ?

cakap, cakap

yeah, rumateku
memang budak biru

tapi yang bagusnya
dia tak kisah aku nih macam mana

aku kisah dia macam mana,
tapi aku cuba memahami
aku cuba membiasakan diri

thanx to rumate


10 comments:

Adibah Mohamad said...

hahahahaha... skg anda merasa apa yg ku rasa...
selamat kembali huhuhuhu...

C said...

saje lepas tension kat sini gak..

TOK..
bio lab report..
chem lab report..
stats..
presentation agama..


xbalik boleh x?

tros smbung smpai cuti awal ramadhan je..

aaargghhh..!!!


Allahumma yassir wala tu'assir..

mufazai said...

tapi aku x nak dok rumah
nnt rase mcm jd orang bodoh sepanjang masa

coz ak x leh nak berfikir ble dok rumah

tuhla, ak rasa jalan terbaik,
jauhkan diri dari rumah sendiri
n keluarga.

arlina said...

betul, duduk rumah xbelajar dowh. update blog je keje. kt kmb pun cm ade la broadband, tpi xde pulak rase nak online. hish, aku rase rumah aku ade syaitan byk sgt niiii.

mane ade la org tak suka dgn kau, aku rasa semuaa orang suka kau je. :D salah sorang tu aku la, sbb kau baca blog aku selalu. haha

mufazai said...

haha, bosan2
bce blog

experience my self in others life.

yantiahmadbasirruddin said...

xnk balik!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Arina said...

weyy knape cam emo je nih
hehe
jadilaa diri kau sendiri
best ape
jgn kisah ape org nak kata
but its better to improve
kalau ade yg silap tuh

eceh, asal aku mcm jd pkr motivasi plak nih
yep, dok rumah byk sgt godaan

so.enzyme said...

huhu..lek aja fariz~

+firdausmatnoh+ said...

bro...thanx 4 appreciating me..haha..aku mmg layan+ok je..tak de ape r..:) tharu aku bila disebut dlm blog ko..haha..

mufazai said...

haish, yanti.
kaw yang x sabar2 nak balik aritu.

arina, ade ke yg nak diimprove?
kasikla taw

enyme, ak mmg rilek

rumate,
terharu ek?
nnt blanje ak makan lah