Friday, August 07, 2009

yang banyak disatukan

satu : dunia baru

baru aku tahu aku nih tak single

dah satu minggu dekat rumah,
orang yang sama aku tengok

bosan!!

aku cakap bosan!!

*salah, aku taip aku bosan

tadi keluar rumah beb,

first

pergi masjid, wajiblah
sembahyang jumaat

jumpa
makcik-makcik goreng pisang
jambu pak ucu

aku tahu diorang rindu aku
seandainya mak cik terbaca
saya nak cakap
i missed u

second

pergi shoppinglah
jam baru weh, dulu rosak

bodoh

bodoh

aku suka jam dulu

lawa, orang pandang
berkilat-kilat

tapi rosak

bodoh

Polo Bodoh

tak nak dah beli,
membazir. tuh la
beli yang murah, nak sales konon

then arinih jam baru
murah je, tapi memadai lah

sekali lagi, baru aku tahu
dunia nih bukan untuk aku sorang

ramai jugak manusia
tak tahu pulak diorang masih hidup

ingat semua dah mati
(akibat duduk dekat rumah)

dua : promosi

budak-budak selangor
esok ada
Twin Festival & Music Festival

jomlah,
meriahkan Shah Alam

*aku bawak adik aku dowh, segan

4 comments:

humbleServant said...

inilah masalah lelaki pertengahan umur
haha

auni izzati said...

oih fariz ko pergi msic festival tu..ahah, nanti kalo jumpa aku tego ahh.
hhaha

ikhwana syuhada said...

salam hahaha peberontakan perasaan ko . isk isk isk.....sabaq na

F a r i z z a i d I said...

haih zati. mnedee memberontak!

auni, yeah tonite.

syuhada. sedang bersabar. keh3