Saturday, August 22, 2009

sebelum ramadhan

hari khamis malam tidur lambat gila
sebab tuh the only night aku tak kena serangan resdung
so, boleh ar buat kerja..

tapi aku buat dcp jer
takdelah buat kerja mana..

lgpon esoknya cuti..

sebab tuh ar rasa macam tak risau mana
coz biasanya aku tak ngantuk

nak-nak bila petang tuh bole balik

tapi punyalah gila.

first class.. ktorang tengok tv
cerita trem bernama desire [bm]

aku awal2 lagi dah tidur,
and paling best.. aku sorang jer tidur
and kantoi plak ngan cikgu.. ish3

mana taknya,
cerita punyalah kuno..

masa kelas nak habis..
cd tak habis lg, so cikgu tanye

"okay, sape nak tgk.. boleh copy dr cikgu"

haha. kitorang sah2 memang tak suka
or mayb aku sorang tak suka..

then, the next class sampai habis,
aku asek tertidur je
tapi badan tegak berdiri..

tapi tak kesah sangat..
coz cikgu pun tahu kot..
kitorang nye otak dah kat rumah ..

then waktu makan
aku cergas balik..

biasalah.. setan tak kacau dah mata waktu makan
nih setan kacau cara lain plak..

borak & boraklah before balik..

and ayat best :-

"waktu ramadhan nih jer boleh sembahyang terawih.. jd ambillah peluang"

dalam masa yang sama

"waktu ramadhan nih jer boleh tinggal terawih.. jd ambillah peluang"

fikir-fikirkan..

"waktu ramadhan nih je kena puasa wajib .."

or

"tp waktu ramadhan nih je boleh curi-curi tak puasa .."

tapi korang x yah ar ikut yang second tuh,
memang agak bodoh ar..

4 comments:

fariza hani said...

class..tv??
menariknyer..
tp..ko tdo?
haha..

mufazai said...

haha, dgr macam menarik
tapi cerita tuh dah lama gila

ala2 p.ramleetp xde warna.
boleh x ?? haha

C said...

tido??

xprasan pon..


kerna sesungguhntta.. ak xske mem'perasankan org..


haha..

humbleServant said...

mest aku suka tgk citer tuh
haha