Sunday, August 02, 2009

maggi terbaik

bangun dan lihat
whoahhh, banyaknya makanan [tanda seru]
ayat sarkastik

aku hanya mampu untuk monolog dalaman
tidak diluahkan,

risau dibunuh dengan kata-kata

makan pagi ?
tiada dalam kamus harianku bila di rumah.

justification please ..
aku bangun waktu tengaharilah bodoh.

makan maggi, arghh
tasty, delicious

bukan senang nak makan
kat kolej, malas

malas apa ?
malas nak rebus
nak kena basuh mangkuk lagi
toilet jauh,

sanggup aku tunggu sampai balik rumah
ini hari, hari ini dan seterusnya
mungkin maggi menjadi tatapan harian
tak elokke ?

boleh lagi tanya soklan bodoh
mesti la tak elok [tanda seru]
penegasan di situ

p/s : keyboard pc rosak. tak leh guna tanda seru yang original
nanti guna laptop sis, bru bole bukak fb dan lain-lain

6 comments:

.myra ♥ said...

selalunya kat kolej lah org salu mkn megi.
isyh,fariz pelik! :p

Arina said...

weih, diet laa
mkn maggi je
gemok baru tauu
hahah

Aleena Aisyah said...

snegal gile koo. pegi laa masak ! hahahahhahaa. pemalas !

humbleServant said...

jgn bimbanglah Arina
fariz makan banyak mana pun macam tuih jugak
muahahhaaha~~

crazerx said...

maggi ape yg hg makan fariz?
jko tomyam.. pas kat ak skey.. hahaha

F a r i z z a i d I said...

myra :
haish, xde org nk basuhkan pinggan mangkuk kat kolej. haha

arina :
kaw ade dgr citer ke makan maggi jd gemok? klu gitu, ak tetiap hari nk mkn maggie. ekeke

aleena :
ini bukan soal malas, ini soal hidup & mati.

humble :
kaw sungguh memahami. mcm mne ak nak jd mcm kaw?

crazerx :
tom yam la weh, sedap wooah