Sunday, May 09, 2010

My name is Fariz. I'm not a terrorist !

assalamualaikum dan salam sejahtera,
salam satu blogger. salam satu malaysia (lame)

Pertama sekali ingin saya nyatakan disini terima kasih
tak terhingga kerana masih sudi baca blog saya.
saya terhingin jumpa semua orang yang setia baca blog saya.
orang cool dan stylo saja yang baca betul tak?.
orang hot tidak, kerana mereka sibuk melepak ,
hey, jangan selalu-selalu, nanti kena tembak.

(ayat copy & paste)

minggu nih saya balik rumah,
saya rasa tinggal di hostel pn sama saja,
tak tahu nak buat apa,walaupun belambak benda nak kna buat.

tapi takpa, family first (ceh alasan)
lagipun hari nih hari ibu,
kan elok duduk rumah diam2 dengan ibu.tak begitu ?
sejak bila plak i ada ibu ? i ada ummi saja.

harinih saya duduk dirumah, dari pagi sampai petang.komputer depan mata, bosan.
buku2, nota2 masih tersimpan dlm beg. nice ?
benda common bila ada dekat rumah. so terima je lah.

saya beli hadiah istimewa untuk ibu. cokelat berharga rm**.**
tak mahal, tapi sy kurang mampu untk membeli guna duit sendiri.
so semalam alang2 pergi tesco dgn whole fmly, sy kutip cokelat
n alang2 ayah sy bayar, bayar kan terus cokelat tuh.

so jadilah hadiah hari ibu dari saya menggunkn duit org lain, tak nice ke gitu ?
then, ble bagi dekat ummi, terus suruh bukak.. suruh dia taste, padahl kte nak makan sekali.
(haha)

teruk2. tp takpa, kukuhkan hbgn org kte.

1 comment:

Norain Ishak said...

hahaha.itu maknanya bukan kau yang beli lah.adoii..