Monday, May 24, 2010

senior yang baik ;) - Arina

Salam,
Arina mengaku aku baik. lepas nih aku akan datang melamar dia.

So wahai junior2, kami semua baik. anda tak perlu cuak dengan IB. sebab IB cool. pernah satu masa dulu aku gelar IB Babi. tapi tak lagi. hidup dekat IB interesting, boleh join macam-macam and kalau kelab yang korang join tuh aktif dan best, konfem enjoy !

Nak kasi contoh ? kelab Interactive Peers , Malaysian Performing Arts Club and macam-macam lagi. Tapi tak senang taw nak join kelab-kelab nih, ada interview. orang-orang cool je boleh masuk ;D.

and lagi yang best pasal IB is mathematic dia. dulu masa Semester satu ktorang (senior yang baik hati) kena ambil Math HL, tapi now Math SL. Serious gua cakap lu, senang giler (as compared to HL). So konfem lah korang tak stress.

nak tau lagi ? nantikan dari senior yang baik hati. *thanks Arina bagi aku title

update skett

kelab-kelab mnarik lain : Cambodian Project, Fish4Life X)

serius, bilik dia kat sne ketat skit (kecik) tapi okay ah untuk hidup.

7 comments:

Arina said...

err. kau salah faham ni. yg tu general statement je. x refer kat sape2 XP

btw, another great project is cambodian project! juniors, check it out on the reg day :D

ana.ana said...

exkius me??yg engineereing?xde option kot

mufazai said...

kesianlah dekat budak Engineering ;(

tp takpe, korang hebat2.

Amyrull Fazmi said...

aq pon senior baik jgak.
lagi satu, batch kali ni ade bdk2 sastera ikhtisas... meaning diorang amek satu subjek sains je and 2 subjek sosial sains...

Wan Harun said...

"IB BABI" (Syazana,2009)

DON'T YOU FORGET THAT.

AND DON'T LIE.

ko pnye group usrah hehe said...

haha fariz aku tgk ko pnye post cm x iklas je haha

mufazai said...

never forget "IB BABI"

haha, itu dulu ah. sekarang lain

btw, post nih 60% ikhlas