Thursday, May 21, 2009

Azam Baru

dari dulu lagi terdertik
dalam hati untuk revised balek
ape yang aku dah belajar
&
smalam aku dah start skit

bce buku
"grammar"

lemah gle ak.
dah tuh belambak bku nih
aku beli dulu

so, ak x nak membzir duet
parent aku
baik aku bce


17 comments:

auni izzati said...

haha aku banyak buku ni fariz kalau nak pinjam boleh lahhhh :D

F a r i z z a i d I said...

auni, tuh ah
ak x pnah habes membace pon
nih x start lg nih
ckp je lebih.

NurAreefah said...

hahahahahahhahahahahah..
bley ker??lolz

sme la kita..moga kita berdua berjaya melaksanakan azam..ngeh~

mula2 beli buku grammar tuh, semangat gler nk buat..now, sehari satu page pun susah..
XDXDXDXD

btw, goodluq! ^^

humbleServant said...

wow..aku pun nak bacerlah buku grammar
lgpun lamer lagi nak masuk kmb
shikin cakap 1 jun bau masuk.....
giler lamer

auni kater lmbat lagi nak kuar..
wow kalau ko ader mesti syok giler nak mati tahap dewa karma

*betapa hbatnyer hiperbola kau

keh3....

nanti aku roger ko k biler kuar??

ainah said...

semangat ko fariz!!! bagus4...
ko mmg sentiasa smangat.. :P

mynamyra said...

bgus laa ko,,da stat da,,buang sume karat2 ek,,huhu,,aku nie paln je,,tp x tbuat..huhu..
papepOwn,,wish u gud luck,,all d besh!

F a r i z z a i d I said...

okay2
thanx bg sokongan
ak bru start 4 muka surat
haha!
ntah ble nak habis dowh

shikin said...

1 jun ke..bukan aku ckp 1 julai???hahahhah

F a r i z z a i d I said...

1 julai
ar...

aku ad ckp ke 1 jun?

azrul said...

bgus giler...nice2~
lagpun..mmang mnde yang lbeyh kuang jer ngan form 4 n 5..
kalo x pun..deeper than before..
so..kuatkan teori2 yang basic...YOSH!!!

@qiLah said...

owh2..
klo camtu aku nk bkk bk bio plk la esk..azam234!!!

muzikali said...

giler ar...
bace buku grammar...
aku nk stat stadi math balik ar.
kena bkk buku upsr adek aku dulu.haha

sarah_liyana said...

haha..
bce2 fariz..
jgn x bce..
aku gak yg akan msuk minggu dpn..
hehe..
korang study la elok2 key yg dpt scholar mara nie..
msuk lmbt lg..
hehe..
enjoy dulu..
nnt da bz..

.w a n e e. said...

wah bagus semuanye.otak sume dah berkarat tinggal buku 6bulan.
dah dpt call from mara?

meanie ninie said...

chaiyok2! farizz,bagus!! :))

Izura Shukor said...

Pergh! Rajin seh!

F a r i z z a i d I said...

thx2
kasik support
doakan berterusan

masalahnye
ak da stop
haha!