Friday, May 15, 2009

keajaiban! thanx MARA

alhamdulillah
penantian ak berakhir

aku bukak link nih

KOLEJ MARA BANTING : MUHAMMAD FARIZ BIN ZAIDI
No. Kad Pengenalan : 91012810****
Keputusan : BERJAYA
Bidang : PERUBATAN
Program Persediaan : INTERNATIONAL BACCALAUREATE
Tempat Persediaan : KOLEJ MARA BANTING

korunk
terima kasih
sebab selalu doakan aku
moga aku dapat
mencapai cita-cita

terima kasih MARA
sebab sudi jawab telefonku

saya dapat kmb
thx!

kawan-kawan
kalau dapat
jangan lupa sujud syukur

cara ?
hadap kiblat
sujud
niat dalam hati
berterima kasih
atas rezeki yang anda dapat

thanx syawal sebab kongsi

bagi yang tak dapat
hidup tak berakhir di sini


28 comments:

@qiLah said...

txxxxxx farizzzzzzzzzzz!!!!
gd lck...
our "sabar" is now worth it!!

F a r i z z a i d I said...

haha qilah!
thx,
alhamdulillah.

shazea :) said...

goodluck fariz , weyh IB gak tuuu ! haha :DD tapi kat kolej mara banting , kalo kat sri kdu leh jumpe aku hehe

akumfp said...

aku dapt kat KTT,,,

nsib baik x dapat IB...

wahahaha..

mls buat IB...

F a r i z z a i d I said...

shazea : tuh ar sme prog.

akumfp : oh, tuhla.. tp okla ib pon. btw, kwn
ak ade gak dpt KTT

.myra ♥ said...

fariz,congrats.
selamat memulakan alam pembelajaran semula.
penantian itu tak mengecewakan kan?
hee!

F a r i z z a i d I said...

thanx myra.
stakat nih x mengecewakan.
syukur sgt.

*ika* said...

congrats.
all da bes 4 u!

auni izzati said...

fariz oh fariz aku ta sedar bila kau bagi mesej tu bila bgn pagi, "alhamdulillah, dpt gak dia"
congrats lah. aku gak nanti kena tingal kat msia.

F a r i z z a i d I said...

thx ika~

F a r i z z a i d I said...

ala auni.
rilek ar (=
coz kaw nnt cpt jd doctor.
senior tuh lg bgus taw.

muzikali said...

congrats yeah...

F a r i z z a i d I said...

congratez kaw jgak!

Zahra said...

tahniah tahniah;)

F a r i z z a i d I said...

thx zahra.
hanya allah yg tau prasan
di hati

cik bulan said...

congrats wahai fariz ;))
aku xdapat

humbleServant said...

tahniah!!!!!!!!

akui tekan link ko bagi asyik error jer...

Si Genius said...

tahniah2..

F a r i z z a i d I said...

cik bulan : erm mayb dah ada jalan yg lg baek.

humbleservent : ak pon tatau, die da tkar link kot

si genius : thx

shikin said...

best gle woo dpt....tahniah2...=p

F a r i z z a i d I said...

thnx shikin. harap2 btul nih! (=

shikin said...

betol la tu..xkn tipu kot....hehe. sume kwn2 aku ni bakal doctor..bangga2...=p

Nad's Rant.. said...

congrats kwn! =)

Nad's Rant.. said...

eh? bru prasan awk lahir 28 jan ye?
haha.. sye 30 jan..
dekat2 la besday kte..

F a r i z z a i d I said...

shikin n nad!
thx a lot.
all da best fer u too..

nad, hehe.. x sgke lebih kurg!
tp aritu sy sambut kat plkn.
*adess

cik bulan said...

lupe nak cakap..
aku happy gler ko dpt nie taw..
wpun aku taknampak ko
tp aku tau kau sgt lah hepy...huhu

F a r i z z a i d I said...

huhu..
thx

ak happy
tgh terbang
nih

terbang dengan nyamuk`

Arina said...

congrats.
salam ziarah
jumpe link kat recom :D