Saturday, March 20, 2010

cuti sakit

haaaaaaaaa, lip lap lip lap, cuti dah habis.
pergh, tak layan lg cuti nih, tengok2 dah tade cuti. esok balik.
rasa tak tenang dah, kerja bnyak, baju pon tgh iron,
ahhh, tak larat dah nih, rasa mcm perut dah penuh,
boleh tak kalaw aku nak mintak cuti bersalin sekarang ?

esok, segalanya berubah. tidur pukul 2 pagi, bangun awal. dekat sana pn rasa
sekejap je masa berlalu. tak de life.
lagi-lagi bila kita terpaksa buat kerja orang lain. pergh menyirap.

minggu depan banyak benda nak settle,
mpac dengan hari gurunya
aku plak gila bodoh masuk itu ini,
then now nak kne buat itu ini.

dengan RQ tak setel2
g4 tunggu masa, lepas tuh kem sana, kem sini
duit sana, duit sini. hutang pun ada, urghhh.
hidup tak senang, tapi takkan nak mati kot ?

ini lah dugaan. nanti, ade cas. aku nak try buat2 sakit.
stylo kot, orang lain pernah, aku bila lagi ?

okok. now nak settlekan baju yg tak iron lg. penat, penat.

salam ;)

3 comments:

Arina said...

kau bersalin nak keluar ape huh??

chill laa
kau kan power, mesti leh buat xp

mufazai said...

aku bersalin, mane keluar.
aku masuk bilik persalinan,
tukar baju baru. haha

fithot said...

patutla aku pn ta sdp ati,
kembar aku nga susa ati rpenye..
saba2.. chill lah (: