Tuesday, March 30, 2010

harap maaf.

aku terfikir sejenak. (lama jugak ah). betul ke tak tindakan aku buat post untuk komen-komen orang or mengkritik ? salah ke, tak salah ke, aku pun tak tahu. niat aku satu, korang baca, baca korang jangan buat benda nih. korang sedar, korang elakkan. aku pulak, kalau dah aku yang tulis, mestilah aku tak nak benda nih berlaku sebab aku. faham tak ? - abaikan.

ada sebab aku tulis:
  • aku nak lepaskan dalam diri aku, tak nak stress. sebab benda nih buat aku hilang tensi.
  • untuk aku buat analisa diri aku. so that aku tak buat macam apa yang orang buat salah.
  • benda nih semua sejarah, senang nak cerita untuk anak cucu, boleh jadi cerita teladan abad ke-21.
  • benda nih yang akan buat kita makin rapat pada masa depan, bila jumpa balik.
  • untuk korang as pembaca, mendalami dan menjauhi.
jadi, aku nak minta pendapat korang lah pulak tentang post-post yang sedemikian :)

apa-apa pun, bagi siapa-siapa yang terasa, aku nak minta maaf. bukan niat untuk memalukan, tapi rasanya nama anda tiada dalam post. cuma kalau aku yang salah, tegur-tegur lah. jangan dibiarkan begitu saja. mungkin sekarang aku post benda-benda nih sebab aku rasa "orang lain" saja yang buat salah, dan aku semua betul. tapi tak, aku tak rasa semua betul, aku tahu aku pun banyak salah, tapi aku tak tahu mana kesalahan itu.


2 comments:

crazerx said...

adus~ ak terase disini wahai encik fariz.. wuwu.. tah la.. mybe mcm blog ko.. sume org bleh bce.. blog ak private.. so, ak bleh tulis ikut ske hati prasaan ak tanpa pkirkan ape yg org len rase..

well.. ak slalu je bce blog ko tanpa rsa pape.. (yeke?.. =P).. nway, lepak sudah.. ko bukan bleh bunuh org pon dgn menulis ni..

F a r i z z a i d I said...

hoho. crazerx, aku amek kata2 kaw. kalau kau yg ckp, aku konferm dgr. sebab kau nih bukan orang yg tulis tanpa berfikir. ;)