Wednesday, March 31, 2010

nak sangat sakit ;p

dari minggu lepas lagi aku nak ponteng CAS. akhirnya aku berjaya. hehe. yelah, the next two week dah last dah. so nih je peluang. peluang untuk merasa ponteng CAS and duduk dekat bilik sorang-sorang.

tapi, malang, aku dok bagitau orang aku resdung, and tak dapat join CAS. last-last, resdung jugak lah yang aku dapat. haish. inilah akibat, tak ada, nak mintak, bila ada tak tentu arah. ini lah balasan orang yang mintak bala. lain kali aku insaf!

sepatutnya aku buat lab report chem, lab report bio and commentary economic, tapi semua tak sempat nak sentuh. bangun awal, tapi hidung tak selesa. so end up with tidur sampai zohor. tapi nasib baik now dah siap chemistry. bio tunggu masa je. economics aku tak sure macam mana nak siapkan.

EE chemistry masih lagi bermasalah. cikgu tak jumpa, proposal tak siap. entah sampai bila aku nak macam nih.

kawan-kawan segroup (CAS) sorry den tak dapat nak menolong. den ade kerja sikit, esok ade pemilihan olympiad chemistry, so banyak kerja yang den terpaksa anta awal dari korang. sory2

No comments: