Sunday, March 07, 2010

Weekend

Tak tergambar macam mana penatnya minggu lepas.Bukan apa, sebab tak dak kamera. Sabtu Ahad penuh. Busy, semua peminat nak jumpa. Penat nak layan, ada yang best, ada yang bosan. Tapi yang penting dua-dua boleh kata membazir masa study.

Pagi Sabtu ada talk Yayasan Nur Yaqeen - melahirkan pejuang bangsa. Walaupun ada input, tapi tak berkesan sama sekali. Takdelah sampai sama sekali, kang kecik hati pulak ;( Actually program dia agak mengantuk, penceramah kurang mahir. Petang terus ke GMI - dialog bersama pelajar tajaan MARA dengan Dato' Seri Shafie Apdal. Program nih kurang mencapai objektif, sebab tak banyak pun Q & A. Tapi memang sangat2 meriah dengan persembahan orchestra & choir from kmb (waaaaaaaaaaaaah). Makan pun hidang, n i met my old friends. oh, rindu gila.

Hari Ahad pulak busy dengan Pushing Boundary. Walaupun mmg sangat penat uruskan benda nih, tp aku rasa sangat berpuas hati, mereka dpt apa yang patut. but, i reaalize my weakness on that day. i'm not a good motivator. aku tak berupaya nak bercakap2 dekat depan. yang pasti, benda nih yang aku nak kena develop. btw, credits to all the mpp, mmg sgt2 berjasa. penat lelah mereka.

malam tuh ada party. makan wings sampai enam ketul & kambing bakar. RM15 yang berbaloi.

1 comment:

Norain Ishak said...

ko pegi ker?haha.aku pun pergi jugak..agak ar.boring giler kot sesi dialog tu..pastu nasi dah ar sikit giler..makan kepak ayam jer, hotdog separuh..roti jala satu jer..ceh,nak recap sume plak aku nie..!