Saturday, January 29, 2011

Happy Birthday Fariz (:

Assalamualaikum,

tak senonoh wish diri sendiri, yelah, kalau tak siape lagi nak wish?
makaseh kawankawan yang wish birthday. bagi yang tak sempat nak wish, jangan risau
guaa still bagi chance seminggu dari semalam yerr,

alahhh, kalau celcom pon boleh bagi free calling satu minggu,
takkan guaa tak boleh kasik chance dekat luuu semua untuk wish guaaa kan?
ada betullllkannn? hahahaha
lagipun gua tahuuu, ramai sangatt nak wish dekat guaa,
sampai bejujuk-juk kereta dekat luar kmb datang untuk wish guaaa,
sabar je laaah budakbudak yang nak pergi outing, terpaksa tunda hari outing.

takpeee, bufday gua sekali dalam setahun,
luuu orang pun bukan selalu dapat chance wish sama guaa kan,

btw, gua mahuu credit sama akma and alya yang secara tak langsung sudii teman gua makan,
samaa ummuu yang bagi coklattt, and kakak guaaa yang belikan blueberry cheesecake special untuk guaa
sayaaaaaaaaaang korang.

walaupun sepatutnya gua sambut dengan family malam nihhhh,
tapi apakaaan daya, bapak gua punya flight delayyyy, pkul 12 malam baru sampaii,
kesiaaaan mak gua nak drive datang kmb dari klia pulakk, esok kerjaaaa.
(cerita sedih hari lahir)

takpeeeee, takppppppeee, yang penting gua dah daapat cheesecake blueberry
and gua tahu mak guaa akan simpan cheesecake blueberry yang bapak gua beli dari indonesia..

mestiii sedapp (:

yang penting guA dah KAYA :)
dah dapat duit untuk belanja and bayar hutang kawankawan
and terasa macam terlebih banyak je duit mak guaa bagi
mungkin dia dah baca kot surat yang kena paksa tulis tuhhhhh

3 comments:

arlina said...

BUKAN NAK CAKAP SEMALAM BIRTHDAY KAU, KALAU TAK DAH BELANJA DAH. AAAAAAAH EMOSI NI!

happy birthday ;)

cik bulan said...

aku nak wish lagi!
happy birthday :)

Q said...

happppy birthdayyy (:
nk nk wish kat fb dh smlm, tp bile bukak link lain trs terlupa.lol.
happy 20th n good luck!