Thursday, January 27, 2011

kau buatlah apa kau nak

Assalamualaikum,

akhirnya aku berjaya tidur selama lapan jam walaupun assignment untuk dihantar belambak depan mata.
kalau dekat rumah lapan jam itu perkara biasa, tapi waktu tengah-tengah sibuk terlebih tidur pula.

terima kasih kawan-kawan yang sudi kejut subuh :)

terima kasih kawan-kawan yang suka tengok kawannya tidur dan tak buat assingment

sayang korang.

dengan falsafah hidup korang yang begitu mulia
 'biarkan dia tidur, nanti aku boleh siap kerja dulu daripada dia'

dengan falsafah hidup korang yang begitu agong
'lantaklah dia nak tidur, lagi senang aku nak buat kerja'

dengan falsafah hidup korang yang begitu hebat
'baguslah semua orang dah tidur, tak kacau aku'

dengan falsafah hidup korang yang begitu kencang
'kau dengan hidup kau, aku dengan hidup aku'

mungkin aku pun kena buat macam nih dekat korang. tak, tak mungkin. kita belajar daripada pemerhatian.
kita sedar perkara yang kita lakukan. kita redha dan sabar saja.

1 comment:

malyna said...

sadis. alhamdulillah kat sini housemates semua jenis kejut kalau tgk tertido buku sepah sepah *maksudnya tgh buat keje* :)