Sunday, June 07, 2009

again

harinih sekali lagi pergi ke sunway pyramid
tapi tak naik bas, kereta saja,
lebih mudah, cepat & effektif

harinih geng :
aku,mak cik paling muda,sis ke dua,adik perempuan & budak baru sunat

ingat tak nak bawak budak kecik tuh
jalan pon terkangkang-kangkang lagi
tapi nasib baik dia relaks je.

menarik harinih,
turun dari escalator
nampak banyak character dalam movie
sebab harinih last day "movie carnival"

ada night at the museum & macam-macam

mula-mula nak bergambar
tapi segan
so kami pun terusssss beredar
cari padini sales yang semalam

tetibe je mamat character hantu mana tah
jalan kat tepi, terkejut beruk. bangang betul

then belilah 2 baju kemeja padini
untuk masuk kmb
banyak dah habis, inilah nasib
beli last minute
tapi yang ada pon okay jugak lah.

9 comments:

afifslim said...

yowkies, ko ni asek berjalan gak eh hahaha bosan kn dok rmah

Anonymous said...

asal tak jumpa pun?
bya pg SP jgk.
haha.
;D

dakwahcaptor said...

best nye jln2..aku dah tepu ni dok umah je..heh

mufazai said...

@afif, aku baru berjalan kot. tapi memang bosanlah kat rumah. tp aku risau plak masuk kmb nanti. haha

@byabya, oh bya pegi situ jugak. tak jmpe. haha. hari nih baru discover macam mana sp tuh. haha, so bru perasan yg sp agak besar. n ramai orang. dats y x terserempak kot.

@nabila, keluarlah rumah.

faiz said...

huih,,,
kmb kne pkai kemeja ke??

mufazai said...

@faiz, kemejalah kn ? yup, aku pasti. hehe

cik bulan said...

hehehe\pasni nak bli padini gak r,tru fariz ngeh3

mufazai said...

@cik bulan, aku mampu bli mse sales je. :D. kaw beli waktu x sales. hehe

Q said...

ahah
sempat gk pegi padini sale tu
tp fr boyd best la kot
byk choice
prmpuannye x best!!!