Saturday, June 13, 2009

neraka tempat aku


Tlg belajar ckp elok2 dgn umi ayoh.
Tau dok umi kecik hati dgn fariz esp. pasal semlm.
SYURGA BWH TELAPAK KAKI IBU.
Klu umi x maaf, dlm neraka lah kamu nanti


mesej khas dari insan bergelar ibu kepada fariz

9 comments:

~QwertyBlurR~ said...

ape kaw buat?

cik bulan said...

wow.aku taktaw nak cakap ape.
aku pun kadang2 kene sembur gak, aku mintak maaf sampai mak aku maafkan. itu je yg boleh dibuat. hmm. tak kesah la salah mak kite ke.. kena jugak jage hati dye. menangkan dia. itulah yang aku buat.

aku hanya cakap je k. takde niat lain.

salwa said...

apa yg ko buat??:)]
minta maaf la klu ko da wat salah

AxL VoGa said...

erk? btul ke mk ko send?
apsal cm berloghat je?

Adibah Mohamad said...

wah... gile lah.. ur mom said like dat ke?

mynamyra said...

mak ai,,
seram dowh,,
papepOwn,,kO mnx maap laa ngan umi ko..
n jgn repeat pe yg ko da wat..

p/s:lately,,aku salu gak betah ngn ibu aku,, -.-

fariza said...

hmm...mnx maap..g g..

aMie Maro0ko Chan said...

woohh.. takot bace... wo wo..

aa kene la mintak maap.'

tp mak2 salu cakap bkan bermaksud yg x elok.

humbleServant said...

mak cakap jer camtuh
tp dalam hati tidak
sabar yer fariz
nasihat dari bakal ibu ",