Saturday, April 18, 2009

Aku dapat SPC MARA [doa]

No Kad Pengenalan 91012810****
Nama Penuh MUHAMMAD FARIZ BIN ZAIDI
Kursus PERUBATAN UNITED KINGDOM
Status BERJAYA
Sukacita dimaklumkan bahawa saudara / saudari telah berjaya dipilih dan ditawarkan Biasiswa Persekutuan di bawah Program Ijazah Luar Negara 2009.

Surat tawaran rasmi akan dihantar kepada saudara / saudari melaui pos.

Sekiranya saudara / saudari menerima tawaran ini, sila sahkan melalui pautan di bawah sebelum 21 April 2009.

Sebarang rayuan bagi pertukaran Pusat Persediaan, Bidang Pengajian dan Negara Pengajian tidak akan dipertimbangkan.

Terima kasih.

Bahagian Penganjuran Pelajaran MARA.

Wah, aku bermimpi je sekarang nih, tengok kawan-kawan dapat tajaan. Aku amik je table nih dari zeckie, haha. Biarlah aku puaskan diri aku. Korang doa-doakanlah yer.

ok.

Aku nak ucap Tahniah & Congratulation to Ayap & Zeckie sebab dapat JPA.
Kamu Hebat

17 comments:

cik bulan said...

nak jugakkkkk!
;D

farizzaidi said...

kaw copy n paste jugak!
nnt insyaallah dapat.
haha =]

shikin said...

heheh..best jugak buat gini..
aku doa utk kau ye..
insyaAllah ko dpt punye la.hehe

farizzaidi said...

amin =]
kaw pn sme.
kte sme dpt!!
fly sme2 tanpa sayap.

@qiLah said...

aiyaaa
fariz
qla ingt btl2 la td..
kene trap plk
ish2345

kt same2 doa dpt k

farizzaidi said...

itulah, when u read it,
u pray for me!~
amin.. murah rezeki nanti.

meanie ninie said...

ayoh! mati2 je ak ingat dah kuar!! :p

baek,ak bace nie,da kire doa!! ak pon,doakan aku yer.. :)

p/s: yes,zek and ayap HEBAT!

muzikali said...

haha...baek nye edit...

farizzaidi said...

haha,
sme org termasuk meanie ninie tipah tertipu.
tp nseb baik korunk baek hati bce.
huhu!~ =D

cik bulan said...

aku jer tak tertipu
~banggo nieyhhh

f a r i z z a i d i said...

suatu hari nanti,
kaw akan tertipu jua cik bulan.
hidup ini macam roda~
haha puitis plak aku =P

cik bulan said...

over pulak ko
yelah aku mengaku aku tertipu ckit aaaaaa...

f a r i z z a i d i said...

byk dowh tetipu.
takpe, mengaku mknenye bersalah!!

isy3

lady D said...

ouh...yg nieh arh yg dyeorg dok ckp uh..
ic2...
hahahahaha
hopefully kau dpt gk weyh!!!

f a r i z z a i d i said...

amin~
spe dok ckp??

fariza said...

aku tertipu..

f a r i z z a i d i said...

itu bukan tertipu.
kaw mendoakan ak..
* agaga