Thursday, April 16, 2009

Cepat Gila Diorang Fly!!

-Semalam-

"Kenapa dengan Akram nih, dekat ym tulis aku dapat pergi us, bukan budak-budak form 4 ke yang bawa projek pergi us?" dalam hati aku.

Aku BUZZ!! dia, tapi tak balas.

-Hari Ini-


Aku chat dengan Firdaus Sudin, dia kata Rasyid dapat pergi US bulan 6 under JPA.

"Cepat gila budak ini dapat tawaran, betul ke ini?" rasa macam tak pasti.

Aku tanya Akram sebab dekat ym dia ada lagi tulis aku dapat pergi US. "weh kau dapat JPA ke?"

"Haah, aku saja tahu awal" dia balas.

"Dapat pergi US ke ?" aku tanya.

"Haah, Faiz Talib dan Noryang dapat juga!"dia jawab.

Aku dalam hati rasa macam tak selesa dah. Cepat betul keputusan JPA. MARA bila pula ?? Aku rasa tak sanggup tungu lama-lama. Nak juga dengar berita gembira.

Yang best sekali aku tahu Akram kata JPA banyak ambil budak MRSM untuk program yang fly bulan 6 ini. 30 orang students saja dia telefon.

Wah, best betul!!!!

- UPDATED -

aku message diorang dan diorang buat 4 tahun dekat Vanderbit.

18 comments:

Ruzaini M. said...

tu la, i heard jugak!
seronok2

btw,mara dapat tahu end of May

mufazai said...

sgt seronok!~
tp MARA, lambatnye,
[nada x puas hati]

Q said...

tau x pe...time qla dpt tau my clssmate(fatin nabila)dpt gy us bln 6 pown..aiyaaa...jst cant imagine prsn time tuuuu
sedayyyyyy..
jealouuuuuuuuuusssssssss!!!!!!!!!

mufazai said...

warh!
dia pun dapat.
terornye.
jealous gle.
kte doa ramai2 weyh.

cik bulan said...

fariz yg pasti yg banyak ckp tu bkan ko,
sbb org yg byk ckp tu inteviu kat tgkat 17 ;D
ape2 hope kite pun dpt cam diorang2 nie kan ;)

mufazai said...

haha!
igt ktorg,
mnela tahu die tukar2 tingkatkn.
tuh la, nk sgt tahu.
TGB talkater.
+]

Mohammad Akramuddin said...

Oii ..US la..Vanderbilt University , Nashville , Tennesee , USA...ak pown x sngka ak dpt..so..inilah untung nye JPA!!..time ksih BN

Mohammad Akramuddin said...

Act..Nm pnoh University 2..University Vanderbilt,nashville,Tennesse,USA..yg uruskan kteorang smua dean kat sn..die amatlah baek..ak cntct ngan die melalui e-mail..so..dis is JPa advantage..time ksih bn

mufazai said...

yer.
trime kasih BN sebab bagi aku bebas untuk bersuara.
trime kasih BN sebab bagi kawan aku yang memang penyokong setia dapat Scholarship!!!

Haha, gle semangat kaw, baik buat pengajian sains kemasyarakatan or ekonomi.
bleh jd ahli politik trus.

=)

mufazai said...

akram : ceewah, dah contact dgn dean.

liyana said...

vanderbilt tu amik skit je every year, buat engineering. untung la dpt fly trus after spm.

mufazai said...

itulah,
sgt best diorg.
nk bwat medic kne tunggu berthn2.
smpai tue, otak x cergas dah!
=D

Anonymous said...

best gler dyeorg!!!
jealous guling2 nieh haaa...

fariza hani said...

soKONG!!
ak pon jeles..
*meraung*

mufazai said...

tawu xper.
korg, ak risau gle~

Mohammad Akramuddin said...

-_-

noryang said...

heee...
asl guling2?
wahahaha...
malu ahh fariz..

mufazai said...

ish3 (:
xde malu2. ak rase blog nih buat kecoh stu dunia
haha (;
like ninie said, u deserved it~