Saturday, April 11, 2009

awal gle babeng.

Weiyh, lame gle aku tak bangun awal mcm hari nih!

Selame nih, mmg la bgn utk solat subuh, tp hari ini aku tak trus landing atas katil balik (;

Punyelah rase rindu utk bangun awal.

Makan² dkat luar ngan family, n now aku nk buat preparation tuk interview.

Papepon nk wish congratez dkat kemba ak sbab lulus JPJ!!
Tahniah ;] fithot

Aku lambt lagi nak smpai tahap tuh.
segan gler

nak kemas² file tuk interview,
tapi blur gle. x tau nak arranged mcm mne.
ade kte ikut tahun, ade kate ikut bhgn.

Oh Tuhan!!

~BANTULAH HAMBAMU YANG HINA INI~

11.37 a.m
BLUR

12.44 p.m
BLUR & frust

1.15 p.m
Akhirnya siap~

Thanks a lot to this people :
1. CapikaEzzati
2.Zeckie

for helping me.

2 comments:

Deeya Cantabile said...

gluck utk ko nye intrview jgk!!!
i know you can do it!!!
*pom pom*
aku da lepas segala beban
weeeeeeeee~

mufazai said...

yea2.
tenkius.
hope so, sbab tringin sgt.
;)