Tuesday, April 07, 2009

Argh.. Clashed lah !!

Mula-mula tengok myspace and ada bulletin dari Adilah, tajuk "scholar petronas". Click, lepas tuh dia kata dah boleh check. Aku pun tak pergi check sebab confident tak dapat scholar tuh.

Bukan apa, aku lambat apply sebab selalu sangat tak dapat bukak page tuh. Tapi sempat isi borang online application tuh, last-last tengok nak kena bayar RM 20. Esok tarikh tutup, so macam dah tak ada peluang. Lagipun malas nak susahkan parent aku.

Tiba-tiba hari nih aku dapat mesej suruh check dekat internet. Sekali lagi confident gila yang aku tak dapat. Lepas tuh sedara aku tengok-tengok hp aku and dia baca la mesej. Dia pun suruh check takut-takut dapat ke. Aku sekali lagi cakap tak sempat apply pun sebab tak bayar. Dia pun terus type and click laman web petronas.

Status Permohonan

Tahniah!

Anda telah disenarai-pendek bagi mengikuti Program EDUCAMP.

Anda dikehendaki menghadiri Program EDUCAMP seperti berikut :

Tarikh : 15 - 16 April 2009

Lokasi : Universiti Teknologi PETRONAS
Tronoh, Bandar Seri Iskandar, Perak

Adalah juga dimaklumkan bahawa anda telah di senarai-pendek untuk mengikuti program berikut:

Program : Universiti Teknologi PETRONAS

Kursus : Kejuruteraan Petroleum

Haha, terkejut tengok status tuh, dah la bayar pun tidak. Tapi aku perasan Educamp clashed dengan interview MARA. So call ayah aku tanya pendapat, dia suruh call balik orang petronas.

Feedback dia,

Adik boleh datang UTP sebelum pukul 8.00pm. Haha, tak logik dek akal. Tolak je lah. Lagipun aku dapat local punya program. Aku nak FLY. hUhu
Borang Permohonan Kemasukan ke Universiti Teknologi PETRONAS dan/atau Pinjaman Bolehubah PETRONAS

5 comments:

fithot said...

aku pn nk fly!
uwaa ;(

mufazai said...

cik fithot,
kaw kn amik medic mesir ?
huhu.

Unknown said...

kau kan. sedih aku yang taleh fly ni. syp aku da patah ):

mufazai said...

lor, kaw ini.
nnt lepas jd doktor kte fly sme2
=]

Mohammad Akramuddin said...

Oii..sombunk la ko..
haha..nk fly jekk keje..