Friday, April 10, 2009

menara betul ~

Menara gadingkah ? Bukan.

Menara KLCCkah ? Salah itu.

Menara yang tinggi ? Salah juga.

Jadi ? ? ?


Ini gambar selepas dinner muafakat. Tapi inilah dia, menara kepada segala menara. Sekarang aku tak suruh compare benda lain eh, cuma ketinggian ( huHu ). Sebut pasal tinggi ini, memang dah ramai yang terkena dengan mulut aku.

"Kau dah la pendek Timah"

"Woi Agak, kaw tuh pendek"

Macam-macam ayat, tapi aku dah biasa, diorang pun dah biasa, cuma aku tak tahulah kalau diorang sakit hati ke, jantungke, demam ke. Tapi yang penting aku memang rasa susah sikit bila tinggi, sebab nak kena bongkok, tunduk dan macam-macam cara bila nak bergambar dengan orang.

Kadang-kadang ada juga manfaat, tapi aku ini mewarisi kebongkokan datuk aku. Huhu, agaknyalah. Ini lagi gambar menara.


Kalau nak diikutkan, bukan aku yang tinggi, tapi mereka yang rendah. Haha, jahat mengata orang, tapi bila tengok memang ramai apa orang yang rendah dan comel. Huhu.



Fazrul pun lagi tinggi, jadi janganlah nak sedih sangat bila kita itu rendah. Hehe.

Apa motif post ini ?? Aku pun tak tahu.

4 comments:

@qiLah said...

xpe2..
lelaki mmg ptt kene lg tnggi pw..
=)

shikin said...

wuhuuu..yeah.talking bout height doesnt help. ha..tu la, jln sblh ko rse cm semu je nnt.. ye, kitorg pndek..ngaku la..huhu

capika said...

amboi ko ngutuk ktorg..
aku rase ketinggian aku normal
ko tu luar biase..
hahaha

farizzaidi said...

eyh,
kaw msk jgak bce?
haha. (;